Volvo I-Torque: Yakıt Tasarruf Cihazı

Sınıfının En İyisi Yakıt Verimliliği: Volvo I-Torque

İsveçli bir otomotiv devi olan Volvo, kısa bir süre önce yakıt tasarruflu yeni bir aktarma organı olan Volvo I-Torque’u geliştirdi. Güç aktarım teknolojisinde endüstride çığır açan bir yeniliktir. I-Torque , sürülebilirlik, performans ve üretkenlikten ödün vermeden sınıfının en iyisi yakıt verimliliğini gerçekleşir.

Volvo I Torque Yakit Tasarruf Cihazi 1
I-Torque

Ayrıca I-Torque, kamyonun yakıt tasarruflu hız aralığını artıran benzersiz bir çözümdür. Sonuç olarak kamyon, yakıt tasarruflu hız aralığında %31’e varan bir artışla optimum şekilde çalışır. Sonuç olarak, Volvo I-Torque’a sahip kamyon, 85mph hızında galon başına 13,5 mil hıza ulaşabilir.

Ayrıca I-Torque, uyarlanabilir vites değiştirme stratejisi, harita tabanlı tahmini hız sabitleyici I-See ile çalışır. Bir aşırı hız özelliği ve 2,15 gibi inanılmaz derecede düşük arka aks oranları da yardımcı olur.

Volvo I-Torque Nasıl Çalışır?

Her şeyden önce, Volvo I-Torque bir Volvo D13 TC motorla birlikte gelir. Ek olarak, motor tamamen optimize edilmiş turbo bileşen teknolojisi ile birlikte gelir. Ayrıca, yeni endüstri lideri I-shift şanzıman, Volvo I-See’nin uygulanmasına olanak tanır.

Volvo I-See, I-Shift ile çalışan harita tabanlı gerçek zamanlı yol topografyasını birleştirir. Sonuç olarak teknoloji, kamyon hızını ve vites geçişlerini yakıt açısından en verimli şekilde yönetir. Ayrıca bu teknoloji her rotaya ve her araziye uyum sağlayabiliyor.

Volvo I Torque Yakit Tasarruf Cihazi 2
I-Tork ve I-See

Ayrıca, Volvo I-See yaklaşmakta olan tepeyi bilir. Böylece kamyon otomatik olarak vites küçültür ve yokuş bitene kadar o viteste kalır. Son olarak, Volvo I-Torque yokuşların ortasında vites değişikliklerini önler. Böylece tırmanışlarınız çok daha yumuşak ve yakıt tasarruflu hale gelir.

Ayrıca yokuş aşağı I-See, gereksiz hızlanmayı önler ve yakıt tasarrufu sağlar. I-See ayrıca gerektiğinde motor frenlerini ve aktarma organlarını devreden çıkarabilir. Sistem, eğimin nerede bittiğini ve sonra nerede başladığını bilir. Buna göre fren yaparak maksimum yakıt verimliliği sağlar.

Yokuş yukarı tekrar başlarsa, I-See bir sonraki zahmetsiz tırmanış için hız ve momentum oluşturmaya olanak tanır. Yani, güç, verimlilik ve zekanın güçlü bir birleşimidir. Overdrive ilavesi ayrıca daha iyi performans sağlar. Düşük arka aks oranı, düşük devirlerde daha fazla tork sunar. Düşük RPM’ler motor gürültüsünü ve titreşimleri azaltır. Böylece üretkenliği ve sürülebilirliği artırır.

Volvo I-Torque Avantajları

Konu verimlilik olduğunda Volvo I-Torque anında sonuç verir. Küresel petrol fiyatları yükselmeye devam ederken, karlılık nakliyeciler için çok önemli bir zorluktur. I Torque bu zorluğun üstesinden etkili bir şekilde gelebilir.

Ayrıca, müşterilerin üretkenliğini ve tasarruflarını da artırır. Optimum vites geçişleri aynı zamanda kamyonun karbon ayak izini de önemli ölçüde azaltır. Bu teknolojinin kullanılması nakliyecilere rekabet avantajı da sağlamaktadır.

Ayrıca, dinamik güç aktarma sistemi kombinasyonu daha duyarlı, güçlü bir sürüş sağlar. Aynı zamanda sürülebilirliği en üst düzeye çıkarır. Dinamik aktarma organı ayrıca kabin seslerini de azaltır. Sonuç olarak, sınıfının en iyisi yakıt verimliliği ile birlikte sessiz kabinler elde edersiniz.

Sonuç olarak, Volvo I-Torque verimlilikte yeni bir Endüstri ölçütü oluşturuyor. Öngörülü hız sabitleyici I-See ve I-Torque kombinasyonu sınıfında lider yakıt verimliliği sağlar.

Volvo I-Torque’u çalışırken izleyin:

Sıkça Sorulan Sorular?

Volvo I-Torque Ne Kazandırır?

Cevap: I-Torque , sürülebilirlik, performans ve üretkenlikten ödün vermeden sınıfının en iyisi yakıt verimliliğini gerçekleşir.

Volvo I-Torque Ne Kadar Yakıt Tasarrufu Sağlar?

Cevap: Araç yakıt tasarruflu hız aralığında %31’e varan bir artışla optimum şekilde çalışır. 

Volvo I-Torque Hangi sistemleri kullanır?

Cevap: I-Torque, uyarlanabilir vites değiştirme stratejisi, harita tabanlı tahmini hız sabitleyici I-See ile çalışır.

Bu makale yardımcı oldu mu?
EvetHayır

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu